strona domowa
strona domowa

Informuje się zainteresowanych, że w związku z wolnymi miejscami nadal istnieje możliwość rezerwacji miejsc po 29 lipca 2014 na Targowisku Stałym "Mój Rynek"

Ogłoszenie Burmistrza Pruchnika
Dotyczące rezerwacji stanowisk handlowych na Targowisku stałym „Mój Rynek” przy ul. Parkowej w Pruchniku.

  1. Ogólne zasady funkcjonowania Targowiska określa regulamin Targowiska stałego „Mój Rynek” przy ul. Parkowej w Pruchniku (załącznik do Uchwały nr 268/XXXVI/2014 Rady Miejskiej w Pruchniku z dnia 12.06.2014 r.).
  2. Rezerwacja wolnych stanowisk handlowych na Targowisku stałym „Mój Rynek” w Pruchniku odbywa się w podziale na:
    • produkty spożywcze – stanowiska od 1 do 6 oraz od 19 do 26 (pow. jednego stanowiska - 11,62 m2)
    • produkty rolne – stanowiska od 7 do 11 (pow. jednego stanowiska - 11,62 m2)
    • produkty odzieżowe – stanowiska od 12 do 18 (pow. jednego stanowiska - 11,62 m2)
  3. Na stanowiskach  od 1 do 6 oraz od 19 do 26 pierwszeństwo rezerwacji mają rolnicy w celu sprzedaży swoich płodów rolnych.
  4. W przypadku braku zainteresowania sprzedażą produktów spożywczych na wyżej wymienionych stanowiskach dopuszcza się możliwość handlu innymi produktami, zgodnie z regulaminem targowiska.
  5. Jeden podmiot może dokonać rezerwacji maksymalnie dwóch stanowisk.
  6. Rezerwacji dokonuje się odpłatnie na okres:
    • 3 miesięcy – 15 zł,
    • 6 miesięcy – 25 zł,
    • 1 rok – 40 zł
  7. Nie można rezerwować miejsc z wyprzedzeniem pomijając ciągłość miesięcy kalendarzowych.
  8. Wniosek o rezerwację miejsc handlowych będzie można składać w Urzędzie Miejskim w Pruchniku, od dnia 17.07.2014 do dnia 29.07.2014 w pokoju nr 19 (wniosek do pobrania poniżej)
  9. Przyznanie miejsca nastąpi na wniosek osoby zainteresowanej. O rezerwacji danego miejsca decyduje kolejność wpłynięcia wniosku do Urzędu Miejskiego.
  10. W przypadku przyznania rezerwacji miejsca sprzedający zobowiązany jest do wniesienia opłaty rezerwacyjnej w kasie Urzędu Miejskiego najpóźniej w dniu złożenia wniosku.
  11. Osobie, która wykupiła rezerwację zapewnia się możliwość zajęcia zarezerwowanego stanowiska (stanowisk) do godz. 800 każdego dnia w którym prowadzony jest handel. W razie nie zajęcia stanowiska przez osobę uprawnioną do godz. 800 miejsce to przejdzie do dyspozycji administratora targowiska i może zostać udostępnione innemu handlującemu a osobie która wykupiła rezerwację nie przysługują żadne roszczenia w szczególności o zwrot opłaty rezerwacyjnej.
  12. Targowisko jest czynne od poniedziałku do soboty od godz. 600 – 1800 natomiast dniami targowymi określa się czwartek i sobotę.
  13. Rezerwacje mają charakter imienny i niedopuszczalne jest odpłatne lub nieodpłatne przenoszenie uprawnień z rezerwacji na inne osoby.
  14. Wniesienie opłaty rezerwacyjnej nie zwalnia sprzedającego od innych opłat, w tym targowej, i za korzystanie z urządzeń targowiska miejskiego.
  15. Rezerwacja może być cofnięta przez administratora targowiska w przypadku nie stosowania się do regulaminu targowiska oraz postanowień niniejszego ogłoszenia.
  16. W przypadku zaprzestania handlu powyżej 4 dni targowych w danym miesiącu, sprzedający posiadający rezerwację zobowiązany jest do skutecznego powiadomienia o tym fakcie prowadzącego rezerwację miejsc handlowych. W przeciwnym razie umowa rezerwacji może zostać rozwiązana bez zachowania terminu wypowiedzenia oraz bez możliwości dochodzenia jakichkolwiek roszczeń ze strony sprzedającego.

Załączniki do pobrania:

  1. Wniosek
  2. Oświadczenie

  Wejscia: 2705