
|
Urząd Miejski w Pruchniku
ul. Rynek 1, 37-560 Pruchnik tel. 16 623 61 14, fax 16 623 61 25 e-mail: sekretariat@gminapruchnik.pl
|
Ewidencja ludności i dowody osobiste
|
|
|
 |
ZAŚWIADCZENIE O ZAMELDOWANIU NA POBYT CZASOWY
|
 |
 |
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
- Urząd Miejski w Pruchniku
ul. Rynek 1 37-560 Pruchnik od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 -15.00, we wtorki w godz. 8.00-16.00.
Osoba właściwa do załatwienia sprawy
- Monika Kołodziej
parter pok. 10, tel. 16 623-61-40
|
|
 |

|
Sposób załatwienia sprawy
|
|
 |
 |
Wymagane dokumenty
- wniosek o wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców,
- dowód osobisty,
- dowód uiszczenia opłaty skarbowej za wydanie zaświadczenia w kwocie 17 zł
|
|
 |
 |
Opłata
- Opłatę skarbową można uiścić:
- przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Pruchniku, ul. Rynek 1, nr rachunku 19 9096 0004 2003 0018 0975 0024 - na miejscu, w kasie urzędu.
|
|
 |
 |
Termin załatwienia sprawy
|
|
 |
 |
Tryb odwoławczy
|
|
 |
 |
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (tekst jednolity Dz. U. z 2016r., poz. 722 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz.U z 2016 r., poz. 1827)
|
|
 |
 |
Uwagi
brak.
|
|
 |
 |
Dokumenty do pobrania
|

|
|