|
Urząd Miejski w Pruchniku
ul. Rynek 1, 37-560 Pruchnik tel. 16 623 61 14, fax 16 623 61 25 e-mail: sekretariat@gminapruchnik.pl
|
Ewidencja ludności i dowody osobiste
|
|
|
|
UDOSTĘPNIENIE DANYCH Z REJESTRU WYBORCÓW
|
|
|
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
- Urząd Miejski w Pruchniku
ul. Rynek 1 37-560 Pruchnik od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 -15.00, we wtorki w godz. 8.00-16.00.
Osoba właściwa do załatwienia sprawy
- Monika Kołodziej
parter pok. 10, tel. 16 623-61-40
|
|
|
|
Sposób załatwienia sprawy
|
|
|
|
Wymagane dokumenty
|
|
|
|
Opłata
|
|
|
|
Termin załatwienia sprawy
|
|
|
|
Tryb odwoławczy
|
|
|
|
Podstawa prawna
- art. 18 § 12 i art. 36 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. Kodeks wyborczy (Dz. U. Nr 21, poz. 112 z poźn. zm.),
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie rejestru wyborców oraz trybu przekazywania przez RP innym państwom członkowskim UE danych zawartych w tym rejestrze (Dz.U. z 2011 r. Nr 158 poz. 941),
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 29 grudnia w sprawie spisu wyborców (Dz.U. z 2015 r. poz. 5),
|
|
|
|
Uwagi
|
|
|
|
Dokumenty do pobrania
|
|
|