|
Urząd Miejski w Pruchniku
ul. Rynek 1, 37-560 Pruchnik tel. 16 623 61 14, fax 16 623 61 25 e-mail: sekretariat@gminapruchnik.pl
|
Ewidencja ludności i dowody osobiste
|
|
|
 |
WPISANIE DO REJESTRU WYBORCÓW
|
 |
 |
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
- Urząd Miejski w Pruchniku
ul. Rynek 1 37-560 Pruchnik od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 -15.00, we wtorki w godz. 8.00-16.00.
Osoba właściwa do załatwienia sprawy
- Monika Kołodziej
parter pok. 10, tel. 16 623-61-40
|
|
 |

|
Sposób załatwienia sprawy
|
|
 |
 |
Wymagane dokumenty
|
|
 |
 |
Opłata
|
|
 |
 |
Termin załatwienia sprawy
|
|
 |
 |
Tryb odwoławczy
|
|
 |
 |
Podstawa prawna
- art. 19 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2011 r., Nr 21, poz. 112 z późn. zm.).
|
|
 |
 |
Uwagi
- Wyborcy zameldowani na pobyt stały w Gminie Pruchnik wpisani są z urzędu do rejestru wyborców Urzędu Miejskiego w Pruchniku.
- Wyborcy, którzy zamieszkują na terenie gminy Pruchnik bez zameldowania na pobyt stały, mogą być wpisani do rejestru wyłącznie na swój wniosek.
- Wyborcy stale zamieszkali w gminie Pruchnik pod innym adresem aniżeli adres ich zameldowanie na pobyt stały w gminie Pruchnik, wyborcy nigdzie nie zamieszkali a przebywający na terenie gminie Pruchnik mogą być wpisani do rejestru wyborców, pod adresem faktycznego zamieszkania.
- Wyborca może być wpisany tylko do jednego rejestru wyborców.
|
|
 |
 |
Dokumenty do pobrania
|

|
|