strona domowa
strona domowa
Zawiadomienie o XXI Sesji Rady Miejskiej w Pruchniku - 15.12.2020 r.
czwartek, 10 grudnia 2020 14:26

Działając na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713) oraz art. 15 zzx ustawy z dnia z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2020 r. poz. 568) oraz § 14 Statutu Gminy Pruchnik (Dziennik Urzędowy Województwa Podkarpackiego z 2018 r. poz. 5018) zawiadamiam, że zwołuję XXI Sesję Rady Miejskiej w Pruchniku w trybie korespondencyjnym.
Zastosowany korespondencyjny tryb sesji wynika z nasilającej się sytuacji epidemicznej na terenie Powiatu Jarosławskiego oraz Gminy Pruchnik.
Sesja odbędzie się w dniu 15 grudnia 2020 r. o godz. 8:00 korespondencyjnie.

Planowany porządek obrad XXI Sesji Rady Miejskiej w Pruchniku przedstawia się następująco:
1. Otwarcie sesji.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przedstawienie sprawozdania Burmistrza Pruchnika z działalności międzysesyjnej.
4. Głosowanie korespondencyjne w godz. 8:30-8:45
  • uchwała w sprawie zmian w budżecie Gminy Pruchnik na 2020 rok (projekt 1),
  • uchwała w sprawie obniżenia ceny skupu żyta do celów wymiaru podatku rolnego (projekt 2),
  • uchwała w sprawie podatku od nieruchomości (projekt 3),
  • uchwała w sprawie zmiany uchwały nr X/59/2019 z dnia 8 listopada 2019 r. w sprawie ustalenia Regulaminu cmentarzy komunalnych położonych na terenie Gminy Pruchnik (projekt 4),
  • uchwała w sprawie określenia zasad zwrotu wydatków za świadczenia z pomocy społecznej będących w zakresie zadań własnych gminy (projekt 5),
  • uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Pruchnik (projekt 6),
5. Odbiór materiałów od radnych (pracownik UM w Pruchniku odbierze materiały z miejsca zamieszkania radnego) w godz. 8:45 – 10:30.
6. Stwierdzenie prawomocności obrad.
7. Ustalenie przez Przewodniczącego Rady wyników głosowania – w godz. 10:30-11:00.
8. Przedstawienie wyników głosowania radnych – godz. 11:00.
9. Zamknięcie sesji.

 

Radni mogą zadawać pytania do przekazanych materiałów oraz zgłaszać uwagi i poprawki  do porządku obrad czy przedstawionych projektów uchwał e-mailowo przekazując treść zapytania na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub telefonicznie pod nr. tel. 16 623-61-35 do dnia 14.12.2020 r. do godz. 9:00.
Odpowiedź na pytanie zostanie udzielona w takiej samej formie jak przekazane zostało zapytanie
w dniu 14.12.2020 r.

Przewodniczący
Rady Miejskiej w Pruchniku
Wiesław Jamrozik

 

Transmisja z obrad:

  Wejscia: 1151