strona domowa
strona domowa
Zawiadomienie o XXV Sesji Rady Miejskiej w Pruchniku - 29.06.2021 r. - debata nad raportem o stanie gminy.
wtorek, 22 czerwca 2021 14:36

Działając na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713) oraz § 14 Statutu Gminy Pruchnik (Dziennik Urzędowy Województwa Podkarpackiego z 2018 r. poz. 5018) zawiadamiam, że zwołuję XXV Sesję Rady Miejskiej w Pruchniku. Sesja odbędzie się w dniu 29 czerwca 2021 r. o godz. 8:00 w Domu Strażaka OSP Pruchnik I.
Sesja odbędzie się w sposób tradycyjny, jednak ze względu na obowiązujący stan epidemii, zachowane zostaną środki ostrożności w postaci bezpiecznych odległości oraz środków ochrony indywidualnej (płyny do dezynfekcji, maseczki ochronne). W związku z powyższym proszę, aby po wejściu do budynku, dbając o nasze wspólne bezpieczeństwo, bezwzględnie przestrzegać obowiązujących zasad.

Planowany porządek obrad XXV Sesji Rady Miejskiej w Pruchniku przedstawia się następująco:
  1. Otwarcie sesji, powitanie radnych i zaproszonych gości.
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  3. Przyjęcie porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołu obrad z XXIV sesji.
  5. Przedstawienie sprawozdania Burmistrza Pruchnika z działalności międzysesyjnej.
  6. Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Pruchnik na 2021 rok (projekt 1).
  8. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Jarosławskiemu (projekt 2).
  9. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania dla Burmistrza Pruchnika (projekt 3) w tym:
    •    przedstawienie raportu o stanie Gminy Pruchnik za 2020 rok,
    •    debata nad raportem o stanie gminy,
    •    głosowanie nad uchwałą w sprawie udzielenia wotum zaufania dla Burmistrza Pruchnika.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego gminy za rok 2020 wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Pruchnik za 2020 rok (projekt 4), w tym: 
    •    przedstawienie Opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie przedłożonego przez Burmistrza Pruchnika sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Pruchnik za 2020 rok,
    •    rozpatrzenie sprawozdania finansowego Gminy Pruchnik za 2020 rok – dyskusja,
    •    głosowanie nad uchwałą w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego gminy za rok 2020 wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Pruchnik za 2020 rok.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Pruchnika za 2020 rok (projekt 5) w tym:
    •    przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej do Rady Miejskiej w Pruchniku o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Pruchnika,
    •    przedstawienie Opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej,
    •    przedstawienie opinii komisji stałych Rady Miejskiej w Pruchniku w sprawie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Pruchnik za 2020 rok,
    •    dyskusja nad uchwałą w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Pruchnika za 2020 rok,
    •    głosowanie nad uchwałą w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Pruchnika za 2020 rok.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie dokonania zamiany nieruchomości w Pruchniku (projekt 6).
  13. Zgłaszanie interpelacji i wniosków przez radnych i ich kluby.
  14. Odpowiedzi na interpelacje i wnioski.
  15. Zamknięcie sesji.


UWAGA!
W związku z tym, iż na XXV sesji Rady Miejskiej rozpatrzony zostanie raport o stanie Gminy Pruchnik za rok 2020, na podstawie art. 28aa. ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713) mieszkańcy mogą zadawać pytania do raportu, biorąc udział w debacie.

Pytania należy składać w formie pisemnej do dnia 28.06.2021 r. do godz. 14:00. Pytania można przesłać pocztą e-mail na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub złożyć osobiście w Urzędzie Miejskim w Pruchniku. Zapytanie powinno spełniać wymogi określone w art. 28aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym tj. powinno być poparte podpisami co najmniej 20 osób;



Przewodniczący
Rady Miejskiej w Pruchniku
Wiesław Jamrozik

 

 

 

 

Do pobrania:

Raport o stanie gminy Pruchnik za 2020 rok -

 

Transmisja z obrad:

  Wejscia: 907