strona domowa
strona domowa
KOMUNIKAT DOTYCZĄCY CHWILOWEGO BRAKU MOŻLIWOŚCI ZAŁATWIENIA SPRAW ZWIĄZANYCH Z DOWODAMI OSOBISTYMI
środa, 03 listopada 2021 12:51


Urząd Miejski w Pruchniku uprzejmie informuje, że zgodnie z otrzymanym komunikatem od Departamentu Spraw Obywatelskich Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na dzień 5 listopada br. na godz. 12:00 planowane jest całkowite zablokowanie dostępu do Rejestru Dowodów Osobistych dla urzędników.

W dniu 5 listopada br. od godz. 12:00 nie będzie możliwe załatwienie spraw z zakresu:

•    złożenia wniosku o wydanie dowodu osobistego,
•    odebrania nowego dowodu osobistego,
•    ustalenia kodów PIN do certyfikatów zawartych w dowodzie osobistym,
•    zgłoszenia utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego,
•    zgłoszenia zawieszenia certyfikatów zawartych w dowodzie osobistym,
•    zgłoszenia nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych.

Załatwienie powyższych spraw będzie ponownie możliwe w dniu 8 listopada 2021 r. od godz. 7:00.

 

  Wejscia: 708