KOMUNIKAT DOTYCZĄCY CHWILOWEGO BRAKU MOŻLIWOŚCI ZAŁATWIENIA SPRAW ZWIĄZANYCH Z DOWODAMI OSOBISTYMI |
środa, 03 listopada 2021 12:51 |
Urząd Miejski w Pruchniku uprzejmie informuje, że zgodnie z otrzymanym komunikatem od Departamentu Spraw Obywatelskich Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na dzień 5 listopada br. na godz. 12:00 planowane jest całkowite zablokowanie dostępu do Rejestru Dowodów Osobistych dla urzędników.
W dniu 5 listopada br. od godz. 12:00 nie będzie możliwe załatwienie spraw z zakresu:
• złożenia wniosku o wydanie dowodu osobistego, • odebrania nowego dowodu osobistego, • ustalenia kodów PIN do certyfikatów zawartych w dowodzie osobistym, • zgłoszenia utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego, • zgłoszenia zawieszenia certyfikatów zawartych w dowodzie osobistym, • zgłoszenia nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych.
Załatwienie powyższych spraw będzie ponownie możliwe w dniu 8 listopada 2021 r. od godz. 7:00.
|