
|
Urząd Miejski w Pruchniku
ul. Rynek 1, 37-560 Pruchnik tel. 16 623 61 14, fax 16 623 61 25 e-mail: sekretariat@gminapruchnik.pl
|
Wydział Nieruchomości i Gospodarki Komunalnej
|
|
|
 |
SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI W DRODZE BEZPRZETARGOWEJ DLA POPRAWIENIA WARUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCI PRZYLEGŁEJ
|
 |
 |
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
- Urząd Miejski w Pruchniku
ul. Rynek 1 37-560 Pruchnik od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 -15.00, we wtorki w godz. 8.00-16.00.
Osoba właściwa do załatwienia sprawy
|
|
 |

|
Sposób załatwienia sprawy
- Zawarcie umowy sprzedażny następuje w formie aktu notarialnego.
|
|
 |
 |
Wymagane dokumenty
Wniosek o sprzedaż nieruchomości w drodze bezprzetargowej na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, sporządzony samodzielnie i zawierający następujące elementy:
- imię, nazwisko i adres wnioskodawcy,
- numer i powierzchnie nieruchomości,
- położenie nieruchomości (miejscowość)
Załączniki:
- mapa z naniesioną lokalizacja nieruchomości o nabycie której wnioskodawca się ubiega.
|
|
 |
 |
Opłata
|
|
 |
 |
Termin załatwienia sprawy
|
|
 |
 |
Tryb odwoławczy
- Nie przewiduje się trybu odwoławczego, gdyż jest to czynność o charakterze cywilno – prawnym i dochodzi do skutku w wyniku złożenia oświadczenia woli.
|
|
 |
 |
Podstawa prawna
- art. 25 ust. 1, art. 37 ust. 2 pkt 6, ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2016 r., poz. 2147 ze zmianami)
|
|
 |
 |
Uwagi
- Cenę sprzedaży nieruchomości ustala się na podstawie wartości nieruchomości ustalonej przez biegłego rzeczoznawce majątkowego.
- Nabywca pokrywa koszty przygotowania nieruchomości do sprzedaży oraz opłaty notarialne i sądowe.
|
|
 |
 |
Dokumenty do pobrania
|

|
|