Zawiadomienie o L Sesji Rady Miejskiej w Pruchniku - 14.02.2024 r. |
wtorek, 06 lutego 2024 08:20 |
Działając na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) oraz § 14 i § 23 ust. 2 Statutu Gminy Pruchnik (Dziennik Urzędowy Województwa Podkarpackiego z 2018 r. poz. 5018) zawiadamiam, że zwołuję L Sesję Rady Miejskiej w Pruchniku. Sesja odbędzie się w dniu 14 lutego 2024 r. o godz. 9:00 w Centrum Kultury, Sportu i Turystyki w Pruchniku.
Planowany porządek obrad L Sesji Rady Miejskiej w Pruchniku przedstawia się następująco:
- Otwarcie sesji, powitanie radnych i zaproszonych gości.
- Stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu obrad z XLIX sesji.
- Przedstawienie sprawozdania Burmistrza Pruchnika z działalności międzysesyjnej.
- Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.
- Podjęcie uchwał:
1) w sprawie przyjęcia planów pracy komisji stałych Rady Miejskiej w Pruchniku na 2024 rok (projekt 1), 2) w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej i Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej na lata 2024 – 2030 (projekt 2), 3) w sprawie zmian w budżecie Gminy Pruchnik na 2024 rok (projekt 3), 4) w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pruchnik (projekt 4).
- Przedstawienie sprawozdania z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny w Gminie Pruchnik w roku 2023 oraz potrzeby związane z realizacją zadań na rok 2024.
- Przedstawienie sprawozdania z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez jednostki samorządu terytorialnego.
- Zgłaszanie interpelacji przez radnych i ich kluby.
- Wolne wnioski, zapytania i informacje.
- Odpowiedzi na interpelacje i wnioski.
- Zamknięcie sesji.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Pruchniku
Wiesław Jamrozik
Transmisja z obrad:
|