Zawiadomienie o II Sesji Rady Miejskiej w Pruchniku - 24.05.2024 r. |
wtorek, 21 maja 2024 07:42 |
Działając na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609) oraz § 14 i § 23 ust. 2 Statutu Gminy Pruchnik (Dziennik Urzędowy Województwa Podkarpackiego z 2018 r. poz. 5018) zawiadamiam, że zwołuję II Sesję Rady Miejskiej w Pruchniku. Sesja odbędzie się w dniu 24 maja 2024 r. o godz. 9:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Pruchniku.
Planowany porządek obrad II Sesji Rady Miejskiej w Pruchniku przedstawia się następująco:
- Otwarcie sesji, powitanie radnych i zaproszonych gości.
- Stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu obrad z I sesji.
- Przedstawienie sprawozdania Burmistrza Pruchnika z działalności międzysesyjnej.
- Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.
- Podjęcie uchwał:
1) w sprawie powołania komisji stałych Rady Miejskiej w Pruchniku (projekt 1), 2) w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Pruchniku (projekt 2), 3) w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Pruchniku (projekt 3), 4) w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Budżetowo-Gospodarczej Rady Miejskiej w Pruchniku (projekt 4), 5) w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Pruchniku (projekt 5), 6) w sprawie zmian w budźcie Gminy Pruchnik na 2024 rok (projekt 6), 7) w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Pruchnika (projekt 7), 8) w sprawie ustalenia wysokości diet dla radnych Rady Miejskiej w Pruchniku (projekt 8).
- Zgłaszanie interpelacji przez radnych i ich kluby.
- Wolne wnioski, zapytania i informacje.
- Odpowiedzi na interpelacje i wnioski.
- Zamknięcie sesji.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Pruchniku
Dawid Mazur
Transmisja z obrad:
|