strona domowa
strona domowa
Zawiadomienie o II Sesji Rady Miejskiej w Pruchniku - 24.05.2024 r.
wtorek, 21 maja 2024 07:42

Działając na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609) oraz § 14 i § 23 ust. 2 Statutu Gminy Pruchnik (Dziennik Urzędowy Województwa Podkarpackiego z 2018 r. poz. 5018) zawiadamiam, że zwołuję II Sesję Rady Miejskiej w Pruchniku. Sesja odbędzie się w dniu 24 maja 2024 r. o godz. 9:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Pruchniku.

Planowany porządek obrad II Sesji Rady Miejskiej w Pruchniku przedstawia się następująco:
  1. Otwarcie sesji, powitanie radnych i zaproszonych gości.
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  3. Przyjęcie porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołu obrad z I sesji.
  5. Przedstawienie sprawozdania Burmistrza Pruchnika z działalności międzysesyjnej.
  6. Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.
  7. Podjęcie uchwał:
    1) w sprawie powołania komisji stałych Rady Miejskiej w Pruchniku (projekt 1),
    2) w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Pruchniku (projekt 2),
    3) w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Pruchniku (projekt 3),
    4) w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Budżetowo-Gospodarczej Rady Miejskiej w Pruchniku (projekt 4),
    5) w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Pruchniku (projekt 5),
    6) w sprawie zmian w budźcie Gminy Pruchnik na 2024 rok (projekt 6),
    7) w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Pruchnika (projekt 7),
    8) w sprawie ustalenia wysokości diet dla radnych Rady Miejskiej w Pruchniku (projekt 8).

  8. Zgłaszanie interpelacji przez radnych i ich kluby.
  9. Wolne wnioski, zapytania i informacje.
  10. Odpowiedzi na interpelacje i wnioski.
  11. Zamknięcie sesji.



Przewodniczący
Rady Miejskiej w Pruchniku
Dawid Mazur

 

 

 

Transmisja z obrad:

 

  Wejscia: 821