
|
Urząd Miejski w Pruchniku
ul. Rynek 1, 37-560 Pruchnik tel. 16 623 61 14, fax 16 623 61 25 e-mail: sekretariat@gminapruchnik.pl
|
Wydział Nieruchomości i Gospodarki Komunalnej
|
|
|
 |
PODZIAŁ NIERUCHOMOŚCI
|
 |
 |
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
- Urząd Miejski w Pruchniku
ul. Rynek 1 37-560 Pruchnik od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 -15.00, we wtorki w godz. 8.00-16.00.
Osoba właściwa do załatwienia sprawy
|
|
 |

|
Sposób załatwienia sprawy
Postępowanie dwuetapowe:
- I etap: wydanie postanowienia o stwierdzeniu zgodności proponowanego podziału nieruchomości z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
- II etap: wydanie decyzji administracyjnej
|
|
 |
 |
Wymagane dokumenty
I etap – wydanie postanowienia
- wstępny projekt podziału działek,
- wypis z rejestru gruntów i kopia mapy ewidencyjnej,
- kopia decyzji o warunkach zabudowy , jeżeli taka została wydana i inne dokumenty urbanistyczne dotyczące sposobu zagospodarowania projektowanych do wydzielenia działek.
II etap – wydanie decyzji administracyjnej
- operat podziału nieruchomości przyjęty do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego(sporządza geodeta uprawniony)
- projekt podziału działek – 4 egzemplarze (sporządza geodeta).
|
|
 |
 |
Opłata
|
|
 |
 |
Termin załatwienia sprawy
|
|
 |
 |
Tryb odwoławczy
|
|
 |
 |
Podstawa prawna
- art. 92 - 99 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2016 roku poz. 2147)
|
|
 |
 |
Uwagi
- Postępowanie administracyjne jest nieodpłatne.
- Czynności techniczne związane z podziałem wykonywanym przez geodetę uprawnionego są odpłatne – ponosi wnioskodawca.
|
|
 |
 |
Dokumenty do pobrania
|

|
|