|
Urząd Miejski w Pruchniku
ul. Rynek 1, 37-560 Pruchnik tel. 16 623 61 14, fax 16 623 61 25 e-mail: sekretariat@gminapruchnik.pl
|
Wydział Nieruchomości i Gospodarki Komunalnej
|
|
|
|
WYDANIE ZAWIADOMIENIA O NADANIU NUMERU NIERUCHOMOŚCI ZABUDOWANEJ LUB PRZEZNACZONEJ DO ZABUDOWY
|
|
|
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
- Urząd Miejski w Pruchniku
ul. Rynek 1 37-560 Pruchnik od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 -15.00, we wtorki w godz. 8.00-16.00.
Osoba właściwa do załatwienia sprawy
|
|
|
|
Sposób załatwienia sprawy
- Wydanie zawiadomienia o nadaniu numeru porządkowego
|
|
|
|
Wymagane dokumenty
- wniosek właściciela nieruchomości,
- tytuł własności nieruchomości,
- odbiór końcowy budynku – Zaświadczenie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
|
|
|
|
Opłata
|
|
|
|
Termin załatwienia sprawy
|
|
|
|
Tryb odwoławczy
- Nie przysługuje tryb odwoławczy.
|
|
|
|
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 17 maja 1989 roku Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (jednolity tekst ustawy Dz. U. z 2016 roku, poz 1629 ze zm.)
|
|
|
|
Uwagi
- Czynności urzędowe związane z nadaniem numeru porządkowego nieruchomości przeprowadza się na wniosek właściciela nieruchomości lub z urzędu.
|
|
|
|
Dokumenty do pobrania
|
|
|