Aktywna Gmina
ZGK Pruchnik
OPS
Bezpieczeństwo
Zdrowie i Sport
Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Kramarzówce |
* więcej informacji można pobrać ze strony www.wrota.podkarpackie.pl w zakładce PROW 2007-2013 ** termin realizacji zadania obejmuje okres od złożenia wniosku o dofinansowanie zadania do planowanego jego rozliczenia merytoryczno-finansowego z Urzędem Marszałkowskim. *** więcej informacji, szczegółów technicznych można pobrać ze strony internetowej www.pruchnik.bip.info.pl z zakładki zamówienia publiczne/przetargi/2014 Najważniejsze etapy realizacji powyższego zadania: 07.10.2013 - Gmina Pruchnik złożyła do Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego wniosek o przyznanie pomocy na realizację zadania „Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Kramarzówce” Zakres rzeczowy projektu obejmuje:
18.02.2014 - podpisanie umowy o przyznanie pomocy na realizację w/w zadania pomiędzy Samorządem Województwa Podkarpackiego a Gminą Pruchnik. 25.02 - 04.04.2014 - przygotowanie dokumentacji przetargowej, ogłoszenie przetargu na zakres rzeczowy objęty wnioskiem o dofinansowanie i nie objęty tj. wykonanie kanalizacji deszczowej i drenażu itp., otwarcie ofert, komisja przetargowa rozpoczęła sprawdzanie 18 złożonych ofert pod kątem spełniania przez potencjalnych Wykonawców warunków udziału w postępowaniu przetargowym. 29.04 - 13.05.2014 - wybór najkorzystniejszej oferty, podpisanie umowy z Wykonawcą robót budowlanych, przygotowanie zapytania ofertowego na wyłonienie inspektora nadzoru, otwarcie ofert, wybór najkorzystniejszej oferty na pełnienie funkcji inspektora nadzoru, podpisanie umowy z przedsiębiorstwem produkcyjno-usługowym mgr Adam Strojny, przekazanie placu budowy. 10.07.2014 - przekazanie dokumentacji przetargowej, z rozeznania rynku do Urzędu Marszałkowskiego do weryfikacji. 29.10.2014 - podpisanie aneksu do umowy z Urzędem Marszałkowskim (kwoty poprzetargowe) 07.05 - 29.06.2015 - rozliczenie merytoryczno-finansowe robót z Wykonawcą, odbiór końcowy robót. 30.06 - 22.09.2015 - złożenie wniosku o płatność, weryfikacja wniosku i kontrola przez Urząd Marszałkowski, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, zlecenie płatności do ARiMR przez Urząd Marszałkowski
|